söndag 12 april 2015

Min 40-års dag ~ My 40th birthday

 
 
 
Hejsan!
 
 
Min 40-års dag har firats två helger i rad nu. :)
Förra helgen hade maken♥ fixat en
överraskningsfest åt mig.
Jag fyllde ju år på
långfredagen!
 
 
Och den här helgen hade min släkt ordnat med
en överraskningsfest för mig, min mamma,
min morbror och min mormors sambo.
Vi alla fyller jämnt nu med bara
20 dagar emellan. :)
 
 
 

 
 
 
Jag fick bl.a en Dualit brödrost,
vilket jag önskat mig.
Fast en dubbel!
 
Även ett presentkort på den lokala plantskolan
och massor av fina blommor!
Plus lite annat smått
och gott! :)
 
 


 
 
 
 
Tack min fantastiska make och alla Ni andra som
gjorde min 40-års dag helt oförglömlig!
 
 
 
 


1 kommentar:

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Grattis i efterskott. Vilken fin brödrost du har fått och blommor med såklart. Kram Susanne