lördag 21 februari 2015

Målat vardagsrumsbordet med kalkfärg ~ Paint living room table with chalk paint

 
 
 
 
Hej!
 
 
 
I veckan har jag målat vårt vardagsrumsbord
med den populära kalkfärgen som många
bloggare har skrivit om och
visat bilder på.
 
 
 

 
 
 
 
Målade lite "hit och dit" så att det skulle se ut som
betong och jag får väl säga att det blev
ett helt okej resultat ändå.
Var inte så nöjd först
men ändrade mig
när bordet
torkat.
 
 
 
 
 
Nu har det kommit in rosa och grått i vardagsrummet
och det är två färger jag tycker passar
oerhört bra ihop med vitt! :)
 
 
 
Men jag funderar på att beställa
det här kuddfodralet också...
 
Vad tycker Ni?
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Snyggt bordet blev och visst passar det perfekt med rosa och grått till det vita. Kram Suss